O doping dos Muñoz (Saga Orixes #2)

25.11.15

Boas, namorados!
Na anterior entrega desta saga das Orixes faleivos de Pedro Muñoz, o meu avó. 

O que non sabedes é que hay outro Pedro Muñoz na miña familia, o meu tío. E sabedes o mellor? Foi moi famoso en España na década dos 80 pola súa profesión de ciclista.
Pedro Muñoz Machín, o meu tío.

Por motivos familiares, só tratei con él cando era pequena, sen embargo interésame moito a súa faceta como ciclista, porque esa profesión motivouna o meu avó, quen lle regalou a súa primeira bicicleta. Tiña 6 anos, e  entusiasmouse tanto que, dende entón o seu soño foi ser ciclista profesional... e conseguiuno.
                                              













Hai un tempiño, buscando información en Internet sobre esta etapa na vida do meu tío, atopei unha noticia no periódico El País que me impactou (link á noticia):

El ciclista Pedro Muñoz, cuatro meses de sanción por 'doping'

  • El contraanálisis confirmó el positivo del corredor del Teka en la Vuelta a la Comunidad Valenciana


Na Volta a España de 1982, na 17ª etapa, fíxose unha análise antidopaxe e as análises do meu tío deron... POSITIVO.

Inmediatamente falei co meu avó, que traballou man a man co meu tío, removendo Roma con Santiago para que poidese ascender no mundo do ciclismo.
Contoume que él quedou igual de sorprendido ca min cando viu o resultado da análise.
O meu tío xuroulle que nada era certo e aínda co misterio de se houbo ou non unha manipulación nas análises, a sanción foi non poder competir durante 4 meses.

A súa carreira como ciclista durou ata 1986, con dúas etapas completadas no París-Niza.

Os anos posteriores adicouse a súa empresa de roupa deportiva, con varias tendas en diferentes puntos de España. Hoxe, con 57 anos, continúa este oficio.

Deixando a un lado se a historia do doping é certa ou non, eu coñezo ao meu tío de forma persoal e coma unha Muñoz máis da familia, síntome orgullosa do seus méritos profesionais, que foron moitísimos.
Ademáis, non hai que esquecer que logrou cumprir o seu soño, e iso e o mellor que lle pode pasar a unha persoa.

E isto é todo por hoxe, namorados.
Qué vos parece esta historia?
Lémonos na próxima entrada! Ide pola sombra, meus! ;)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Grey Sketch Heart